October 25, 2024   -   31 October 2024

Koop tickets
20221031_133843
img_5192

Van 25 tot 31 oktober transformeert het Museum van Illusies in Brussel voor Halloween met een van de engste foto wedstrijden: de Spooky Picture Contest!

Je hebt carte blanche om de meest originele en griezelige foto's in het museum te maken. Aarzel niet om verkleed te komen voor een extra griezelige touch aan je foto's! Laten we het leuk en creatief houden voor iedereen!

Wat te winnen:
  • De volledige terugbetaling van je entree* tot het museum,
  • Een exclusief cadeau dat zeker in de smaak zal vallen: de LED Ball**, ter waarde van 45 €!

Hoe deel te nemen?
Je hoeft alleen maar je foto als post (en niet als een story) op sociale media te delen en tag ons op ten minste een van onze sociale netwerken:

We maken de winnaar van de wedstrijd op maandag 4 november bekend op onze sociale netwerken, dus blijf op de hoogte!

Laat je verbeelding de vrije loop en maak je klaar voor monsterlijk memorabele foto's! 👻

* Voor de terugbetaling, zorg ervoor dat je je reserveringsnummer of de gegevens van je betaling noteert als je ter plaatse hebt betaald. Vraag de kassa om je een ontvangst per e-mail te sturen als je rechtstreeks bij het museum betaalt.

** Internationale winnaars moeten verzendkosten betalen om de prijs te claimen.

Koop tickets